پوکه معدنی l قیمت انواع پوکه ساختمانی l پوکه شیب بندی ساختمان 09186845155

فروش انواع پوکه ساختمانی باکیفیت عالی شهرستان قروه ( حبیب معظمی : 09186845155 )

پوکه معدنی l قیمت انواع پوکه ساختمانی l پوکه شیب بندی ساختمان 09186845155

فروش انواع پوکه ساختمانی باکیفیت عالی شهرستان قروه ( حبیب معظمی : 09186845155 )

سایت ایران پوکه ( حبیب معظمی ) در راستای عرضه و فروش انواع پوکه ساختمانی با کیفیت عالی به هموطنان عزیز ایجاد گردید . پوکه معدنی شهرستان قروه یکی از با کیفیت ترین پوکه های کشور می باشد که به جهت مرغوبیت فوق العاده مشتریان بسیاری دارد .

آدرس : قروه کردستان
انبار -کردستان قروه کیلومتر 2 جاده همدان جنب پنپ بنزین شهرداری

شماره تماس : 09186845155 حبیب معظمی

پوکه معدنی ساختمانی

پوکه معدنی ساختمانی 1

پوکه معدنی ساختمانی از انواع پوکه است که در کفپوش، دیوار، آکواریوم و ... بکار می رود.
پومیس به عنوان یک ساینده صنعتی استفاده می شود.
کیفیت سایشی خفیف و توانایی خوب پوکه معدنی برای رفع گرد و غبار ، آن را به یک افزودنی ایده آل برای تمیز کردن و خالی کردن محصولات تبدیل می کند.
بتونه پومیس از سیمان پورتلند، پودر پیماس، ماسه پمیز، پمس پوزولان و آب تشکیل شده است.
در مقایسه با بتن معمولی، بتن پومیسی تقریبا یک سوم کاهش وزن را دارد.
محصولات بتنی اغلب قسمت بزرگی از پروژه ساختمانی را تشکیل می دهند، به خصوص پروژه هایی که نیاز به استحکام و طول عمر بالا دارند.
یکی از بزرگترین مشکلات سازه های بتنی پایدار ؛ حجم و وزن آنهاست.
زمانی که بلوک ساختمانی با پودر سبک وزن ساخته می شود؛ قدرت فشاری کافی در هنگام کاهش وزن را حفظ می کند.
مزایای بتنی پوکه معدنی ساختمانی عبارتند از:
بتن سبک پلاستیک بسیار الاستیسیته است، مقاومت بیشتری در برابر خمش نسبت به بتن معمولی دارد و موجب تقویت مقاومت در مقابل نیروهای باد و امواج لرزه ای می شود و مقاومت فشاری بسیار عالی را فراهم می کند.
پودر سبک پوکه معدنی تا 4 برابر مقدار عایق دانه های استاندارد یا ترکیبی از بتن استاندارد را فراهم می کند، در برابر یخ زدگی مقاوم است و باعث کاهش تراکم رطوبت در ساختار دیوارها و سقف ها می شود که یک انتخاب عالی برای هوای سرد است.یکی دیگر از صنایعی که بتن پومیس در آن کارایی دارد صنعت شومینه سنگ و آجر است.برای نمونه : زیبایی یک دیوار میدان، بدون هزینه اضافی با پشتیبانی پایه یا پایه های بیش از اندازه.سنگ های ساخته شده بر پایه این بتن ارزانتر هستند و برای نصب حجم کمتری مصرف می شود و در این حان سختی و مقاومت بالایی دارند.

پوکه معدنی و تاثیر آن برمحیط زیست:

پوکه معدنی ساختمانی به صورت طبیعی برای محیط زیست بی خطر است، در حالی که پوزولانهای رقابتی از مواد شیمیایی صنعتی ساخته می شوند که می توانند برای محیط زیست خطر آفرین باشند ، مثلا سیلیس بلوری و فلزات سنگین را شامل شوند.

پوکه معظمی1

بتن سبک ساختمانی:

بتن سبک با استفاده از سنگ های سبک وزن و یا با استفاده از عوامل فوم مانند پودر آلومینیوم تولید می شود . ترکیبات طبیعی سبک وزن آن شامل پمیکس، اسکوریا، پودر آتشفشانی، توف و دیاتومیت می باشد.

بتن ساخته شده با شیل و خاک رس گسترش یافته در حد بتن معمولی است اما مقدار عایق بودن آن حدود چهار برابر بیشتر است. پومیس، اسکوریا و بعضی از سرباره های پراکنده یک بتن قدرت میانی را تولید می کنند، اما با مقادیر چشمگیرتری عایق تولید می کنند. پرلیت، ورمیکولیت و دیاتومیت یک بتن را با قدرت بسیار کم تولید می کند اما دارای ویژگی های عایق عالی می باشد.دیوارهای ساخته شده از پوکه معدنی ، مقاوم در برابر آتش، ضخیم و مقرون به صرفه هستند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی