پوکه معدنی l قیمت انواع پوکه ساختمانی l پوکه شیب بندی ساختمان 09186845155

فروش انواع پوکه ساختمانی باکیفیت عالی شهرستان قروه ( حبیب معظمی : 09186845155 )

پوکه معدنی l قیمت انواع پوکه ساختمانی l پوکه شیب بندی ساختمان 09186845155

فروش انواع پوکه ساختمانی باکیفیت عالی شهرستان قروه ( حبیب معظمی : 09186845155 )

سایت ایران پوکه ( حبیب معظمی ) در راستای عرضه و فروش انواع پوکه ساختمانی با کیفیت عالی به هموطنان عزیز ایجاد گردید . پوکه معدنی شهرستان قروه یکی از با کیفیت ترین پوکه های کشور می باشد که به جهت مرغوبیت فوق العاده مشتریان بسیاری دارد .

آدرس : قروه کردستان
انبار -کردستان قروه کیلومتر 2 جاده همدان جنب پنپ بنزین شهرداری

شماره تماس : 09186845155 حبیب معظمی

پوکه معدنی قروه ( حبیب معظمی )


پوکه معدنی قروه ( حبیب معظمی )از لحاظ کیفیت با هیچ پوکه معدنی در مناطق مختل ایران قابل مقایسه نیست. شما هموطن عزیز می توانید پوکه قروه را با پوکه معدنی شهرهای بابک، دماوندو تبریز مقایسه کنید . کیفیت پوکه معدنی قروه صی سالیان دراز برای تمامی عزیزان ثابت شده است. پوکه معدنی قروه (حبیب معظمی) وزن مخصوص500کیلوگرم بر متر مکعب را داراست که یک متر مکعب میتواند 10متر مربع از ساختمان شما را شیب بندی کند که واقعا از لحاظ سبک سازی ساختمان بی نظیر میباشد.


چه نوع پوکه ای خریداری کنیم

ایران پوکه به عنوان شریک تجاری به شما خریدار محترم نگاه میکنیم چون موفقیت دوسویه است، که هر دو طرف معامله باید سود لازم را ببرند. ما وظیفه خود می دانیم تا شما خریدار محترم را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنیم چرا که اگر شما مشتری محترم از خرید خود از ایران پوکه ( حبیب معظمی) راضی باشید ما نیز به سود اصلی خود که همان رضایت مشتری است رسیده ایم و شما در صورت رضایت به عنوان مشتری ثابت ما خواهید ماند و محصول ما را به دیگران معرفی خواهید کرد.

راهنمای خرید پوکه : پوکه ای را خریداری کنید که متخلخل باشد نه پوکه ای که بدونه منافظ باشد در ضمن باید پوکه مورد نظر بدون خاک باشد(پوکه بدونه خاک) پوکه ای را انتخاب کنید که دانه بندی یکنواختی داشته باشد.

نتایج حاصل از فعالیتهای آتشفشانی و برداشت و بهره برداری از معادن پوکه سبب تولید مصالح بسیار سبک جهت سبک سازی ساختمانها شده است که این امر نظر مهندسان سبک سازه را نسبت به استفاده روز افزون از پکه جلب کرده است و با توجه زلزله خیز بودن ایران عزیزمان، اندیشمندان ومهندسان را بر آن داشته که ساختمانهای محکم وسبک بسازند که نسبت به زلزله هم مقاومت خوبی داشته باشد وهم خطرات کمتری نسبت به آوار داشته باشد پس بهترین راهکار استفاده از انواع پوکه ،بادامی ،نخودی ،ماسه ای،جهت استفاده برای شیب بندی و ساخت بلوک سقفی ،بلوک تیغه ای ،بلوک دیواری می باشد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی